אטרף / 27/05/2021 | BOYS: בקינג ג׳ורג׳ 48 | מסיבות | אטרף : צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם.

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. העלינו מידע על משתמשי אתר אטרף. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות.

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. 09/07/2021 | Blackmilk: אנ×
09/07/2021 | Blackmilk: אנ×" זק ×'×–×™×–×™ | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר.

צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. העלינו מידע על משתמשי אתר אטרף. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. קבוצת בלאק שדואו פרסמה הודעה שלפיה היא הדליפה לרשת את מאגר המידע . ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו.

צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס .

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . 13/03/2021 | SkyLine ×'מלון ×'ראון | מסי×'ות | אטרף
13/03/2021 | SkyLine ×'מלון ×'ראון | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר.

קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר.

אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . קבוצת בלאק שדואו פרסמה הודעה שלפיה היא הדליפה לרשת את מאגר המידע . העלינו מידע על משתמשי אתר אטרף. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות.

חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר .

קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. 11/01/2020 | OUTSIDE ×'לימ×
11/01/2020 | OUTSIDE ×'לימ×" | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
קבוצת בלאק שדואו פרסמה הודעה שלפיה היא הדליפה לרשת את מאגר המידע . בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם.

קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר.

להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת בלאק שדואו פרסמה הודעה שלפיה היא הדליפה לרשת את מאגר המידע . העלינו מידע על משתמשי אתר אטרף. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו.

אטרף / 27/05/2021 | BOYS: ×'קינ×' ×'׳ור×'׳ 48 | מסי×'ות | אטרף : צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם.. העלינו מידע על משתמשי אתר אטרף. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: